Un articol care merita citit: Scrisoare deschisa – Osama bin Dogaru catre tovarasul Traian Basescu

Astazi va recomand un articol care merita citit de pe site-ul SCMD

Scrisoare deschisa

Osama bin Dogaru catre tovarasul Traian Basescu

„Ati distrus tot ce mai era de distrus in tara asta, ca sa puteti lichida linistit ultimele active ale natiunii. Ne-ati indatorat pentru 10 generatii de acum inainte, asa cum n-a indraznit nici un tradator sa o faca. Inconjurat de hiene, adica de mancatori de starvuri, ati dat peste un milion de oameni afara din slujbe, iar celorlalti le-ati taiat salariile nu cu 25% ci cu peste 49% , aducand forta activa la limita subzistentei sau obligand-o, la sfatul dvs, sa-si ia traista in bat si lumea in cap. I-ati lasat pe copiii nostri fara nici o sansa. Pensionarilor le-ati luat dreptul la proprietatea dobandita, la sanatate si la viata, iar noua, militarilor in rezerva si in retragere, ne-ati luat, in plus, dreptul la munca si la onoare, rapindu-ne conditia si gradele, desi numai prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila, sub acuza de inalta tradare sau genocid, ar fi fost posibil acest lucru.”

„Tovarase Presedinte,

Ca ati ajuns primar general si de doua ori presedinte fara sa fi castigat in fapt  alegerile,  nu ne deranjeaza. Oricum, politica este o curva iar in Romania, in mod deosebit, una ordinara! Sau ”javra”! Chestie de gust sau de interpretare!  Ceea ce ne deranjeaza este ca, in 2004, v-ati prezentat drept ultimul comunist de omenie, noi fiind ”stupid people” care nu aveam de ales decat intre dvs. si comunistul Adrian Nastase, alunecat binisor spre dreapta, spre liberalismul salbatic. Si au fost destui prosti care au muscat momeala si v-au votat, pentru ca astazi sa se intrebe unde este ”omenia” dvs. „

„Tovarase Presedinte,

Duceti spre dezastrul final o tara in care muncitorii se arunca de la balconul Parlamentului, acuzand dictatura si strigand ”Libertate!”, in care politistii, dupa ce au avut curajul sa va spuna ”Javra ordinara”, au ajuns sa se sinucida, intrucat i-ati adus la limita subzistentei, iar ofiterii in rezerva sa-si dea foc in fata palatului dvs., acuzand dictatura.”

„Adio, tovarase Basescu! Zilele dvs. politice au fost si ”recalculate” si ”revizuite”! Urmeaza ”regularizarea”!”

Pentru articolul complet intrati pe site-ul SCMD-ului

Va invit sa cititi si aici:

Cine il mai crede? – Renunt si la mai mult de un an, numai sa se revizuiasca Constitutia si sa se suprapuna mandatele a spus Basescu Traian

Boc, Sobaru şi miliţia – Alex Mazilu

Basescu a reusit sa infurie si Rusia – Cand ramanem fara gaze?

Preaplin lăuntric – Vania

Inocentul – 4 – Ilarie

Poveste – Caius

Cantecul iubirii… -Luna patrata

Germanii ar vrea inapoi la marca, grecii se bat cu fortele de ordine pe strazi. Oare grecii cand isi luau 14 salarii pe an se gandeau la ce va urma? – Razvan

bunul simt – Rokssana

Stiri scurte: 30.06.2011 – George Valah

Cu sufletu’ la gură – Renata

Corifei contra farisei – Florin Matei

THE ROOF IS ON FIRE! WE DON’T NEED NO WATER LET THE MOTHER FUCKER BURN! – Vlad

Miercurea fără cuvinte – 11 – Veneţia (Wordless Wednesday – Venice) – Cristi Milla

Hârţogăraiele din România – Elisa

Miercurea fara cuvinte..9…Its all fading away…. Androxa

Băsescu ia lecţii – Matilda

Miercurea fără cuvinte – Nea Costache

MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE 7 – Zina

Ordonanta de revizuire a tuturor pensiilor speciale – Plano 10

Miercurea fără cuvinte.Prieteni  -Supravietutor

Am întins-o – Teo

Un nou record mondial – Carmen

Rateuri portocalii – CEPECA

Aplecati urechea la Mircea Basescu! – Augustin Radescu

Cele mai penibile lucruri de pe facebook – Daniel Urda

18 gânduri despre „Un articol care merita citit: Scrisoare deschisa – Osama bin Dogaru catre tovarasul Traian Basescu

  1. Cum se poate lua onoarea cuiva care nu o are ?

    De zeci de ani nu-mi amintesc de niciun război de apărare a Patriei ? Unde au luptat oamenii aceștia ?

    Soldații munceau pe câmpuri (agricole) iar ei se îmbătau cu inginerii agronomi.
    Cam asta le-a fost munca.

    PS. Dacă e prea dur comentariu sau nu este dorit nu mă supăr dacă este cenzurat.
    Am rămas stupefiată când i-am văzut lfluierând în cele câteva minute în care se cânta imnul național.
    Prizonierii de război oare astfel s-au comportat pentru o fărâmitură de pâine ?

    1. @dictaturajustitiei
      De ce spuneti ca nu au onoare?
      Unde v-at dezamagit?
      Poate unii, 2-3% se imatau dar de ce generalizati?
      Nu este vorba de cenzura …. Chiar nu ati inteles ca nu au fluierat imunul national ci pe Basescu Traian
      Inteleg ca sunteti de partea cealalta a baricadei …. sunteti o persoana civilizata deci nu este suparare …. veniti cu argumnete … de ce este buna actuala guvernare….. puteti incerca sa ma combateti pe http://theodora0303.wordpress.com/2011/06/30/cine-il-mai-crede-renunt-si-la-mai-mult-de-un-an-numai-sa-se-revizuiasca-constitutia-si-sa-se-suprapuna-mandatele-a-spus-basescu-traian/

    2. Nu neapărat sunt de partea cealălaltă.
      Ori sunteți tânără și nu ați făcut armata ,ca mine , și , de aceea , nu înțelegeți că sunteți mințiți când vi se spune că nu au greșit cu nimic când au fluierat în timpul intonării imnului ori , mă păcăliți , și sunteți cu orice preț împotriva președintelui.

      Eu admit că unii au altă preferință decât mine, aceasta este democrația adevărată dar peste anumite fapte nu am cum să trec.

      Un militar nu are voie nici măcar să folosească umbrela chiar dacă îl plouă.
      Vă scriu ca ofițer român în rezervă , fiică de ofițer și nepoată de ofițer român al armatei regale.

      Sunt reguli foarte clare.

      Dar, cu trădătorii ăștia de țară care au făcut și fac sluji în fața rușilor , mă pot aștepta la orice.

    3. @dictaturajustitiei
      Daca va imagintati ca puteti sa ma pacaliti va inselati …. a fost clar ca l-au huiduit pe basescu train nu imnul national … ce aveau impotriva imnului? NIMIC … in schimb impotriva lui basescu aveau MULTE ….
      Care tradatori?! …. De tradat ne-au tradat tarile din Europa occidentala si SUA…. au abandonat toata Europa de est rusilor
      Puteti sa imi raspundeti la intrebarea DE CE IL IUBITI PE BASESCU TRAIAN?
      Cine este basescu traian:
      Cel care a promis ca demisioneaza in 5 minute daca este suspendat de Parlament
      Cel care ne-a promis ca o sa “Traim bine”
      Cel care ne-a spus ca Romania nu o sa intre in criza
      Cel care ne tot anunta ca “sunt semne ca Romania iese din recesiune”
      Cel care a spus ca Romania nu o sa se imprumute la FMI si a imprumutat tara pe 200 de ani
      Cel care ne-a spus ca Romania nu trebuie sa scada pensiile si salariile si nu trebuie sa creasca TVA-ul
      Cel care indrazneste sa ceara solidaritate poporului roman in timp ce politicienii portocalii si” mogulii de bine” se imbogatesc.
      Cel care a reusit sa ne invrajbeasca intre noi,
      Cel care ii alunga pe medicii romani din tara
      Cel care isi bate joc de profesorii romani
      Cel care jigneste presa care nu i se subordoneza folosind cuvinte inacceptabile pentru un presedinte de tara “latraii din presa” “tiganca imputita” dar care are pretentia sa fie respectat
      Cel care a reusit sa izoleze pe plan extern Romania
      Ce a facut basescu pentru dvs?

    4. Am văzut bărbați cu studii superioare care intrau într-o încăpere cu capul acoperit. Proastă educație.

      Nu vreau să vă păcălesc pentru că fiecare are dreptul la propria sa părere. Nici nu vreau să vă influențez, sunt destui care au alte păreri decât mine și ne acceptăm și respectăm reciproc dar nici să nu credeți că argumentele dvs. mă vor face să-mi schimb părerea. Dacă, salariul micșorat și criza financiară prin care trec nu au reușit , altcineva nici atâta.

      Este vorba de lipsa bunului simț. Puteau să- l fluiere înainte și după ce se cânta IMNUL NAȚIONAL Ce pretenții credeți că am la niște foști milițieni și militari care l-au servit pe Ceaușescu ? Niciuna.

      Dacă o să căutați pe net o să găsiți foști ofițeri cu bună creștere care s-au desolidarizat de astfel de acte .
      Educația primită are un rol covârșitor.

      Nu mă miră că gândiți astfel pentru că și tinerele mele colege, care nu știu ce înseamnă imnul și drapelul unei țări , au avut aceeași atitudine. Dacă pe ele fiindu-mi dragi nu m-am supărat nici pe dumneavoastră nu o să o fac.
      În schimb, de la niște ofițeri am alte pretenții pentru că au învățat ce atitudine este obligatorie.

      Acesta este ultimul mesaj contradictoriu pe care îl am cu dvs. pentru că nu vreau să-mi stric singură buna dispoziție.
      Vă doresc o duminecă plăcută!

    5. @dictaturajustitiei
      Vai doamna… dar nu mi-ati raspuns la intrebare.
      Asta nu este dialog …. intrati aici …. va spuneti parerea ….. va intreb ceva si imi raspundeti altceva .
      Duminica placuta! 🙂

  2. @Tanya,

    Vă promit că o să vă răspund la fiecare întrebare, mi-a plăcut partea cu dialogul, cu toate că pe blogul meu sunt articole în care mi-am exprimat părerea.

    Astăzi este prima mea zi de concediu de odihnă și vreau să citesc o carte pe care am cumpărat-o de vreo câteva luni și știu că o să-mi facă plăcere.

    Promit să revin.

    Duminecă plăcută !
    Carmen

Lasă un comentariu