Nu stiu cum o sa rezist socului – PD-L nu este un partid de sfinti spune Elena Udrea

Acest articol este o tentativa de pamflet. Va rog sa nu va speriati dragi prieteni. Inca nu mi-am pierdut mintile.

Dupa ce Basescu Traian i-a criticat dur pe democrat-liberali pentru modul in care au gestionat cazul fostului ministru al Tineretului si Sportului, Monica Iacob Ridzi,  Elena Udrea face urmatoarele declaratii absolut socante:

Nu PD-L este principalul subiect atunci cand vine vorba de coruptie. PD-L nu este un partid de oameni perfecti, de sfinti”

„Partidul a crescut mult in ultimii ani. Sunt si oameni care fac greseli. Ar trebui introduse criterii de selectare, promovare a membrilor de partid pentru a nu ajunge pe functii oameni asupra carora planeaza suspiciuni de coruptie. Insa o simpla suspiciune nu este suficient ca cineva sa fie acuzat de coruptie”

Si eu ce fac acum?

In cine sa mai cred?

Cum o sa mai traiesc dupa aceste declaratii?

De unde imi mai iau eu lumina?

Ce repere morale mai am eu acum?

Deci oamenii din PDL nu sunt PERFECTI asa cum este Basescu Traian?

De necrezut!

As vrea sa stiu si parerea lor: Vania, Ioan SorinCaius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Chat Noir, Elisa, Theodora MarinescuDragon, Starea Natiunii, Bibliotecaru, Supravieţuitor, Cristian Dima, Gica Contra, Madi si Onu, Link-PingTeo NeguraAliosa, Basarica, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor PontaOana Niculescu Mizil, Popa Teapa Pro Atitudine

11 gânduri despre „Nu stiu cum o sa rezist socului – PD-L nu este un partid de sfinti spune Elena Udrea

  1. @ Tanya,
    Știi ce să faci ? Să nu mai SCRII nimic despre E.Udrea ! Nu te-ai prins că vrea publicitate ?
    In cine să mai crezi ? In primul rând in tine și-apoi in cei verificați meticulos de tine !

Lasă un comentariu