Mai apartine Romania Romaniei?

As vrea sa le spun si lor LA MULTI ANI!:  Vania, Ioan SorinCaius, Popa Teapa, Cristian Lisandru, Elisa, Theodora MarinescuAliosa, Gica Contra, Starea NatiuniiBasarica, Bibliotecarul, Dragon, Supravieţuitor, Cristian DimaMadi si Onu, Matilda, Teo NeguraMirela Pete, Chat NoirAndi BobZina-Lecturi recenzate

18 gânduri despre „Mai apartine Romania Romaniei?

  1. Pingback: Ideal | Ioan Usca
  2. @ Tanya,
    OCTAVIAN PALER, DUMNEZEU să-l țină mereu la dreapta Sa in locuri cu flori multe și verdeață, acolo-n RAI, intr-o ROMÂNIE a sa, personală ,a spus multe adevăruri dar, cine l-a crezut atunci ? Ba dimpotrivă, a fost luat in derâdere de tot felul de lăudători plătiți de cozile de topor . Acum vorbele lui au devenit mottouri, sintagme, axiome și crude realițăți !
    Nu-l plagiez dar, nici eu nu mai cred in nimeni și nimic ! „Săraca” ȚARĂ „ bogată ” !

    1. @Aliosa
      Eu sunt una dintre persoanele care l-a crezut.
      Sunt sigura ca si tu il credeai.
      Il ascultam si …. nu imi venea sa cred ca spune exact ce gandesc si eu…. doar ca el spunea acele lucruri intr-un fel in care eu nu as putea sa o fac vreodata.

  3. Eu ma intreb CAND a apartinut Romania – romanilor… Din negura Istoriei aici a fost o tiranie si o mizerie de o prostie rara. Singura perioada in care societatea parea ca are sanse de orientare catre lumea civilizata a fost sub domnia lui Carol I, un GERMAN (si atunci cu mari eforturi ale romanilor de a continua sa bata campii in stilul lor caracteristic)!

Lasă un comentariu