Dum spiro, spero

Il crede cineva pe Boc?

Posted by Tanya pe Decembrie 13, 2010

Emil Boc incearca sa ne convinga  ca are o relatie institutionala, corecta, bazata pe interesul Romaniei, cu Basescu Traian.

Intrebat la PRO TV daca are o relatie de subordonare fata de Traian Basescu, Emil Boc a declarat:

„Nici poveste, este o relatie institutionala, corecta, bazata pe interesul Romaniei. Am avut multe pozitii diferite, dar in urma discutiilor am luat dupa aceea o decizie in comun. Daca nu ne certam nu inseamna ca nu avem discutii pe probleme. Nici intr-un caz nu a fost niciodata cazul de comanda, deoarece nu este in stilul presedintelui genul acesta de a comanda”.

„Nu mi-am scris niciodata demisia, desi sunt momente dificile…nu dau niciodata bir cu fugitii”

As vrea sa stiu si parerea lor: Vania, Ioan Sorin Caius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Dragon, Marcus, Bibliotecarul, Supravieţuitor, Basarica, Cristian Dima, Theodora MarinescuMadi si Onu, Vlad Cel Groaznic, Teo NeguraPro AtitudineAliosa, KinR, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Popa Teapa

13 răspunsuri to “Il crede cineva pe Boc?”

  1. […] M-am făcut că nu observ, i-am mulţumit şi am continuat pe aceeaşi linie de acceptare a situaţiei. Toata vizita (a se citi invazia) a durat cred, cam un sfert de oră; şi, ca la un semnal, au dispărut tot aşa de neobservat, cum s-au şi strecurat. Scăpat ca prin minune, mi-am aşteptat “foc şi pară” soţia, care întârziase la cumpărături; de fapt, era pretextul disperării şi al mustrării de cuget, că mă lăsasem în felul acela prostit, mai ceva ca un copil mic; oricine mi-ar fi putut reproşa că “dacă eram mai tânăr, nu m-ar fi fraierit astfel”. […]

  2. […] Elisa, Carmen Negoiţă, Gabriela Savitsky, Cristian Lisandru, Supravieţuitor, Theodora Marinescu, Tanya, […]

  3. 🙂
    Eu îl cred… interesul României este contorsionat astfel încât relaţia dintre domnul Băsescu şi domnul Boc să fie una… instituţională şi corectă. Domnul Băsescu ar mai adăuga, probabil, şi „de suflet”. Eu îl cred pentru că, orice s-ar întâmpla, relaţia dintre domnii Boc şi Băsescu nu se schimbă, numai România merge din rău în mai rău.

  4. […] Mai demult îmi exprimam nemultumirea faţă de firma Kodak! Acum am întampinat unele probleme cu f… […]

  5. Aliosa said

    @ Tanya,
    Eu unul nu il cred pe Boc . Cred insă că ascultă orbește de Băsescu și mai cred că ,odată și odată, atât el cât și stăpânul său vor da socoteală poporului român. Și mai cred că in 2012 românii umiliți, batjocoriți , mințiți, infometați vor taxa cum se cuvine la urnele de vot atât la locale cât și la parlamentare PDl dar, și la primăria capitalei unde , blonda ce se-mpiedică-n tocuri când vrea să țină aproape de șeful ei, se și vede „ primăriță ” ! Iar dacă nici in anul 2012 românului nu-i vine mintea cea de pe urmă,ATUNCI, să trăiască așa cum i se dictează, ordonă, spune, propune și să MĂNÂNCE ce i se dă de la masa bogaților după ce baiaramul s-a spart !

  6. […] recomand și lor : Vania, Theodora, Andi, Tanya, Onu, Madi, Teo, Cristian, Dale, Caius, Ana, Daurel, Matilda, Dan, Mirko, Jenică, Horia , […]

  7. […] Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gabi Savitsky, Gand licitat, Geanina, George, G1B2I3, Hai ca se poate, Ioan Sorin Usca, Luka, Melami, Mesterul Manole, Mirela, Mnealui, Nice,  Adela, Pavaj de catifea, […]

  8. […] Matilda, Augustin, Renata, Vania, Ioan Sorin,  Caius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Hai ca se poate!, Dragon, Marcus, Bibliotecarul, Supravieţuitor, Basarica, Cristian Dima, Madi si Onu, Vlad Cel […]

  9. […] această replică, Oriana se deşteptă, constatând cu surprindere că a aţipit în cafenea. Xreader o privea inexpresiv, pe […]

  10. […] Matilda, Augustin, Renata, Vania, Ioan Sorin,  Caius, Ana Usca, Cristian Lisandru, Elisa, Hai ca se poate!, Dragon, Mirela, Starea Natiunii, Supravieţuitor, Basarica, Cristian Dima, Madi si Onu, Vlad Cel […]

Lasă un răspuns

 
